Neelofa Dikecam Mengiklankan Suplimen Untuk Bayi

Dua tiga hari ni viral pulak cerita pasal Neelofa yang dikatakan mengiklankan suppliment dalam kategori ‘repacked’.

Berikutan status update salah seorang netizen, Alicia Amin. Dia frust sebab Neelofa dah dianggap sebagai near perfect punya role model. Tapi melalui live update dekat akaun IG Neelofa, dia iklankan satu suplimen untuk bayi.

Berdasarkan komen-komen netizen di status Alicia Amin, ramai yang mengatakan bayi tidak perlukan suplimen tambahan, nak nak lagi bayi bawah 2 tahun.

Personally, aku pun fikir agak melampau la sampai jual suppliment untuk bayi bawah 2 tahun. Even susu formula pun tak digalakkan. Inikan suppliment yang urrmmmmm.

Aku harapkan mana-mana selebriti siasat la dulu sebelum nak mengiklankan apa-apa. Selebriti ni senang bawak pengaruh. Kalau baik, alhamdulillah. Kalau buruk macam mana? Na’uzubillah.

2 Responses to "Neelofa Dikecam Mengiklankan Suplimen Untuk Bayi"

  1. Perasan juga viral sehari dua ni..tapi PC tak ikuti...pandang sekali lalu je..
    Kanak-kanak atau bayi tidak lagi memahami..yang main peranan ibu bapanya...fikir,ambil tahu..pertimbangkan setiap apa yang hendak disuap ke mulut anak-anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul PC. Ni mungkin salah satu isu terlepas pandang ambil job. Asal barang jadi duit macam ni lah.

      Delete

Sila tinggalkan hyperlink blog anda di komen (cara-cara dalam LINK INI ) kerana kebanyakan masa saya menggunakan mobile dan memudahkan saya dan pembaca lain untuk melawat blog anda kembali. Terima kasih daun keladi.